Kisah itu

Julai 23, 2008

Gelaran

Filed under: Uncategorized — anassaudi @ 5:40 am

Saya rasa saya sudah tidak sabar mempunyai gelaran yang baru sekitar keluarga saya. Tahniah kepada kakak saya yang sudah direzekikan untuk mengandung. Alhamdulillah

Lelaki atau perempuan saya tidak peduli.

Janji saya jadi seorang uncle

Uncle Anas

Uncle J.J

Uncle Werewolf

Saya gembira!!

1 Komen »

  1. oh! tumpang gembira juge~ oh!

    tak sabar menjadi Aunty Mass!

    hehehe

    Komen oleh M A S S M A R C E L L A — Julai 23, 2008 @ 3:22 pm


Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Blog di WordPress.com.

