Kisah itu

Julai 26, 2008

Coret sikit

Filed under: Uncategorized — anassaudi @ 8:36 am


Muzakarah UMNO PAS, satu perkara yang saya ragui.

Ragu-ragu saya benar kerana ia bukan muzakarah, tapi muqabalah. Apa-apalah

Mula-mula saya ingat muqabalah itu macam mubahalah, lebih kurang saja bunyinya. Rupanya tidak.

Anda tahu apa itu muqabalah?

Apa beza muzakarah dan muqabalah?

Saya tak peduli, kalau setakat berlawan kepandaian bahasa arab baik tak payah.

Pertemuan antara PIBG dan Jabatan Pelajaran Negeri Pahang ini muqabalah ke muzakarah ?

Apa-apalah

———————————————————————————————–

Bukan senang nak jumpa orang macam ni. Maksud saya bukan orang biasa, tapi politikus. Menolak sokongan kerana kesetiaan. Tidak mengapa, janji selamat.

———————————————————————————————–

Eh, tak dapat naik mercedes?

Naik Perdana sudeyh.

Pendapat saya?

Saya memilih untuk tidak bising kerana Perdana dan Mercedes dua-dua tidak mesra alam. Dua dua berkuasa tinggi dan menggunakan kapasiti minyak yang tinggi.

Jawapan saya, naik kancil je la YB semua. Selamat YB naik kancil. tak percaya tengok gambar bawah, boleh jadi robot.

————————————————————————————————
Nak tau siapa buat kopi paling sedap?

Khairy tahu jawapannya
.

Baik punye!

1 Komen »

  1. lol “The only explanation I can think of is that his coffee must be damn, bloody good.”

    damn it, igtkn kopi yg slalu aku wat dah terbaek punyer…

    Komen oleh . . . — Ogos 5, 2008 @ 3:55 pm


Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Create a free website or blog at WordPress.com.

