Kisah itu

Jun 7, 2009

Apa sudah jadi!

Filed under: Uncategorized — anassaudi @ 3:03 am

Saya sedang bekerja untuk Ethylene Polyethylene (Malaysia) Sdn Bhd untuk tempoh 2 bulan lebih. Saya melapor diri pada 22/3/2009.

Saya cuba sedaya upaya untuk menjadi pekerja yang baik seolah-olah hidup di dunia untuk selama-lamanya.

Ramai yang berpendapat untuk mendapat pekerjaan di kala gawat begini sebagai satu nasib yang baik. Saya setuju. Oleh kerana itu, Alhamdulillah

Dalam tempoh 2 bulan ini, saya pernah merasai bagaimana perasaan sunyi, hilang dalam ramai, dan janggal.

Kadang-kadang saya rindukan zaman belajar juga. Saya selalu merasa begitu.

Tapi sebenarnya, setiap yang berlaku ada hikmahnya. Waktu belajar dahulu saya pernah rasa waktu menjadi bayi lebih baik. Saya pernah rindu menjadi bayi.

Saya gembira, kerana saya dekat dengan keluarga dan si dia. Segalanya ok

Kepada yang membaca,
Bersyukur atas apa yang kita ada, buat yang terbaik, dan jangan lupa pada mereka yang pernah berbakti kepada kita

Saya mahu berubah!

Ketabahan, kepunyaan, makna, dan keluarkan aksi!

Tinggalkan Komen »

Tiada komen.

Suapan RSS untuk komen-komen bagi kiriman ini. TrackBack URI

Tinggalkan Jawapan

Blog di WordPress.com.

